金器買定租好? 買又肉赤 租又唔知信唔信得過?

呢句說話已聽足八年,尤其是擺婚展的時候。有時還會聽到新人說:「無就算,唔租啦!」其實無論大家點諗都好,參展公司都只想比多一個選擇新人姐。

剛完結既11月婚展做左一個小統計,歸納出租金既新人大致上分四種:

1. 精明型-深明買賣差價大買唔化算
2. 孝順型-唔想長輩破費
3. 保守型-唔知屋企點安排,自己準備定先
4. 完美型-追求時尚款式的金器!

1) 近年有不少新人認為「租」比「買」實際得多,因為金器只帶一日,之後就要放入保險箱不見天日。倒不如買隻靚錶代替金器,起碼可以日日帶住。就算估計唔到升值潛能,都可以作日常之用,更何況原來現在租一個保險箱也非易事。

2) 也有一些媽媽為公平起見,給兩姊妹同等數目現金為嫁裝,那便無需因不同時段金價差別而嫁裝份量各有不同。

3) 也有一些媽媽為公平起見,給兩姊妹同等數目現金為嫁裝,那便無需因不同時段金價差別而嫁裝份量各有不同。

4) 金器是「租」是「買」只視乎新人既睇法同心態,貫徹始終都只係希望給新人多一個選擇。

中國人傳統結婚買金器係一件當然既事,但金器需唔需要擁有呢?
畢竟現今結婚既年青人,都係到諗緊點樣上車?點樣生活? 
金器亦只會放係保管箱又唔會得閒拎出黎睇,所以租金真係一個不錯既選擇。

資料及文字提供:美意珠寶

Mona Lisa Bridal Salon